mandag den 15. september 2014

Træning 15. september 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 09.50, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur bragte mig fra Skejby via engsøen ud til Egå inden jeg vendte tilbage til Skejby i snit 4.14 m/km for de 15 km. Jeg lagde roligt ud og løb restitutions tempo de første 5-6 stykker, hvorefter jeg øgede farten til tur-tempo. Alt i alt var jeg rigtig godt og letløbene.... og total overskuds agtig :-)
Aften
Fysisk: Kl. 20.15, 16 km (Marathon pace træning)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på båndet nede i fængslet, da jeg krøte her ned sidst på aftenen for at overnatte, da jeg skal møde i morgen tidligt. Efter 7 km opvarmning løb jeg 7 km marathon pace inden jeg sluttede af med lidt afjog. Passet blev snittet i salet 3.47 m/km.... var ligesom i formiddags rigtig godt løbene. alt i alt en god dag i trænings skoene.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar