torsdag den 16. oktober 2014

Træning 15. oktober 2014

Fysisk: Kl. 12.45, 52 km (varighedsløb)
Generelt: WUPTI WUPTI.... Ny længde rekord!!! Som jeg vist ikke har nævnt tidligere her på bloggen - så har jeg tilmeldt mig Grenå 6 timers løb hertil November, blot for at have lidt at grundtræne hen mod den næste måneds tid, men også for at få testet mig selv af i forhold til min indre drøm om en dag at skulle løbe ultraløb. Så grundet min tilmelding hertil, har jeg derfor planer om at skulle ud på i hvert fald en 50 km og en 60 km tur inden det går løs. I går var så den første test af hvordan kroppen ville reagere når jeg kom ud på adskillige timer mere end jeg er vandt til. De 52 km blev splittet i 4.35 m/km, og turen bragte mig fra Kattegat centeret i Grenå og hjem til sommerhuset i Skødshoved.... Kørte til middag med kæresten og drengene der ud og imens de hyggede sig i akvariet løb jeg så hjem ad - og efter 4 timer passede det med at vi alle var hjemme.... nogle mere trætte end andre :-)
For at være ærlig.... så frygter jeg squ lidt at skulle løbe 6 timer om en måned, var som egentlig ikke tømt for energi efter de her 4 timer - da jeg havde tanket fornuftigt op undervejs med nogle Nutrixxions bar samt væske, som jeg havde i min camelbak på ryggen. Men frygten er mere grundet i at benene var færdige til sidst..... de mange timer begyndt at sætte sig i hofterne, og lårene som trak lidt ned i knæene.... DET BLIR FUCKING HÅRDT!!!! Men glæder mig til at teste hvad psyken kan holde til. Hvad mit mål er med de 6 timer.... er ikke nødvendigvis en vis kilometer mængde - tager det nok bare som det kommer og ligger lidt roligt ud. Vil gerne at det skal være en god oplevelse nu når det blir min debut..... men kan jeg holde tempoet fra dagens tur, kommer jeg da i hvert fald ud omkring de 80 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar