søndag den 26. oktober 2014

Træning 26 oktober 2014

Fysisk: Kl. 14.30, 17 km (let tempo)
Generelt: Dagens og ugens sidste pas blev løbet hertil eftermiddag på båndet nede i centeret i Aarhus. Jeg havde været til store 30 års herre aften igår i Holsterbro, så jeg havde nogle gode gedigne tømmermænd jeg lige skulle overvinde inden jeg kom afsted. Men havde det nu ok da jeg først kom igang - omend jeg nok svedede lidt ekstre. Efter 5 km opvarmning indlagde jeg 2 x 5 km i henholdvis 17.45 og 17.08 minutter. Detr samlede snit for de 17 km blev 3.44 m/km.... alt i alt var jeg ganske fint løbene. ugen har samlet budt på 130 km og har generelt set været godkendt. Hvordan næste uge kommer til at se ud - kommer til at afhænge af hvordan benene har det oven på den lange langtur jeg har planlagt onsdag formiddag hvor jeg gerne skulle ud på 55-60 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar