mandag den 20. oktober 2014

Træning 20. oktober 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 07.30, 10 km (restitution)
Generelt: Stod hertil morgen tidligt op for at lunte en rolig tur inden at jeg skulle på arbejde, Benene var en anelse stive og føderne temmelig ømme, så var absolut ikke i topform oven på gårsdagens halvmarathon. Men jeg fik dog kæmpet mig igennem i snit 4.58 m/km, holdte bevist tempoet langt nede..... om end jeg egentlig nok ikke kunne have løbet meget hurtigere da jeg både var sindsyg træt og samtidig øm.
Aften
Fysisk: Kl. 19.20, 10 km (restitution)
Generelt: Løb hertil aften endnu en 10 kilometer restitutions tur, ventede med dagens andet pas ind til min kæreste kom hjem fra arbejde - så kunne jeg nemlig løbe med hende inden vi skulle hjem og spise sen aftensmad. De 10 km blev snit i 5.03 m/km og blev løbet i et ganske lækkert efterårs aften vejr. Var betydelig bedre løbene end i morges trods jeg stadig var øm specielt under fusserne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar