fredag den 17. oktober 2014

Træning 17. oktober 2014

Fysisk: Kl. 13.15, 12 km (varughedsløb)
Generelt: Efter en velfortjent løbe fridag igår oven på min ultralange tur i onsdags var jeg atter tilbage i futterne, skulle lige bruge de første 3-4 kilometer på at få rystet det sidste stivhed ud af lårene men herefter var jeg ganske udemærket løbene, Jeg futtede ned omkring Egå engsø i et helt fantastisk godt men gråt løbevejr.... behagelige temperature, tørvejr og næsten ingen vind :-) de 12 km blev snittet i 4.20 m/km, startede og sluttede langsomt men havde omkring 5 km midtvejs i omkring 4.05 tempo. Alt i alt fint træningspas..... i morgen byder på en endnu mere rolig trænings dag - også er jeg forhåbentlig frisk til at løbe en halv hurtig halvmarathon i Vejle på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar