onsdag den 10. juli 2013

Træning 10. juli 2013

Morgen
Fysisk: kl. 10.30, 8 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første pas her til formiddag inden jeg skulle på jobs. Det blev til 8 km i snit 4.10 m/km i et lækkert vejr i Skejby og Risskov. Jeg var ok løbende, dog øm i specielt mit højre ben efter gårsdagens interval træning. Døjer lidt med de samme problemer jeg har døjet med tidligere.... hvor mit højre ben spænder op helt oppe fra hoften/ballen og ned til læg musklerne, Det plejer at være nok med lidt selv massage og en helt masse udstræk.... satser på det også er nok den her gang.
Aften
Fysisk: kl. 22.30, 12 km (varighedsløb)
Generelt: En tur på bånd efter arbejde, det blev til 12 m i snit 4.08 m/km. Stadig voldsomt spændt op i højreben - så ikke ligefrem en dejlig tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar