tirsdag den 30. juli 2013

Træning 30. juli 2013

Morgen
Fysisk: kl. 10.20, 8 km (restitution)
Generelt: Dagens først pas blev løbet 5 minutter efter jeg var væltet ud af sengen, dette pas skulle blot overståes..... hader morgenpas dagen efter en hård mængde dag som igår, og det gør det ikke bedre af, at jeg vælger at løbe dem halvt i søvne og godt dehydreret. BROK  BROK  BROK..... som det nok kan læses var det ikke en fornøjelse, men jeg kom da igennem 8 km i snit 4.27 m/km og eftersom det blot var et restitutions pas var det ganske ok.
Aften
Fysisk: kl. 22.30, 18 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Aftenens pas blev løbet da jeg kom hjem til Århus efter en aftenvagt i Horsens, valgte at løbe passet på bånd da der stod interval på programmet. Startede med at opvarme 5 km i snit 3.58 hvorefter jeg løb 5 x 2000 meter med 2 minutters pause imellem. Tiderne blev (6.28, 6.28, 6.24, 6.24, 6.20), så løb altså let progressivt og i et tempo som nok ligger omkring mit 10 km pace i øjeblikket. afjoggede til slut 3 km. Alt i alt et ganske glimrende interval pas, hvor jeg var fint og let løbende.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar