tirsdag den 23. juli 2013

Træning 23. juli 2013

Morgen
Fysisk: kl 06.40, 10 km (rolig varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet inden arbejde, var virkelig træt i kroppen - har godt kunnet mærke jeg kun har fået 2 x 6 timers søvn de seneste par dage. fik kæmpet mig igennem i snit 4.17 m/km. et pas der bare skulle overståes.
Aften
Fysisk: kl. 17.30, 15 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Dagens andet pas stod i intervallernes tegn sammen med 1900 knejterne, følte mig ikke super frisk da vi startede, en blanding af et par lange dage og et temmelig varmt sommervejr.... gjorde at jeg følte mig lidt tung til at starte på. Men efter en halv lang opvarmning på små 7 km inkl. lidt stigningsløb var jeg blevet lidt mere frisk og letløbende. Der stod 7 x 800 meter på programmet med 2 min. pause på de første 2 intervaller og herefter kun 1½ minuts pause. Alle mine intervaller blev splittet imellem 2.21 og 2.24, hvilket giver mig et samlet snit på omkring 2.59 m/km. Perfekte tider i forhold til at planen var at løbe lidt under mit forhåbentlig DM5000 meter tempo på søndag, hvor jeg satser og håber på jeg kan holde 3.05 i snit. Ok trænings dag som sluttede godt efter at jeg har følt mig lidt sløv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar