mandag den 21. marts 2016

Træning 21. marts 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 06.30, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Ugens første pas blev løbet hertil morgen hjemme i garagen inden jeg skulle sydover til en lang arbejdsuge. De 15 km blev snittet i 4.23 m/km. Var ok løbende - dog en lettere træls acchilesene.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 14.00, 13 km (tempo)
Generelt: Efter en kort arbejdsdag, nappede jeg dagens andet pas nede i fængslet inden jeg kørte til Århus op til de gamle. Startede ud med 3 km opvarmning efterfulgt af 9 km tempo i lidt under mit halvmarathon pace.... de 9 km blev snittet i 3.09 m/km. Accillesene drillede lidt lige som i morges.... den havde det dog bedst på den sidste del af tempo stykket. alt i alt en fin trænings dag hvis man ser bort fra skavankerne, lidt træls at det skal drille nu her - for føler mig i rigtig god form og er form mæssigt ved at være tip top klar til marathon udfordringerne den næste månedes tid. krydser hvad krydses kan og ber til de højere magter for at det ikke bliver værere med bentøjet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar