tirsdag den 8. marts 2016

Træning 8 marts 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 07.15, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil morgen nede i fængslet, efter at jeg havde fået fri fra nattevagt. de 10 km blev løbet stille og roligt i snit 4.37 m/km. Var ok letløbende var dog en lille smugle øm i området omkring min højre accilesene.
Aften
Fysisk: Kl. 20.20, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev ligeledes løbet nede i fængslet, denne gang inden nattevagt. havde egentlig planlagt et fart interval pas på bånd - men min accilesene eller området omkring på min højre fod er lidt øm. så besluttede blot at jogge en gang varighedsløb i snit 4.17 m/km. Så må vi se i morgen om jeg kan få løbet lidt fart når jeg kommer hjem til Strandby.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar