søndag den 31. januar 2016

Trænign 30. januar 2016

Fysisk: Kl. 14.00, 18 km (DM lang Cross)
Generelt: Dagens "træningspas" var henlagt til vognbøl parken i Esbjerg hvor der i dagens anledning blev løbet DM i lang cross på 10 km. Stillede op for at løbe for mit hold Aarhus 1900 samt for at få et godt trænings løb i benene.... træner ikke og er ikke Cross løber men derfor kan man godt løbe det alligevel, på en god udholdenhed fik jeg da et hæderligt resultat med hjem med en plads som nummer 25. tog det stille og roligt på de første par omgange hvor jeg lå langt nede i feltet - herfra begyndte jeg stille og roligt at få arbejdet mig op i feltet.... og har nok nappet 10-20 pladser. Alt i alt et sjovt og godt løb som var god træning.... løb i øvrigt i mine adios for at minimere skades risikoen ved pigsko da store dele at løbet blev løbet på grus underlagde som var lidt hårdt... stod ganske udmærket fast med mini landevejs racere lige bortset fra den del af løbet, som blev løbet på græs med nogle korte men stejle stigninger inde midt i parken. Samlet blev jeg nummer 25 og herudover den bedste fra Aarhus 1900 efter at Markussen udgik og der var indløbet afbud fra flere af de bedste cross løbere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar