søndag den 24. januar 2016

Træning 24. januar 2016

Formiddag
Fysisk: Kl. 10.30, 14 km (interval)
Generelt: Dagens første pas skulle byde på en omgang 1000 meter intervaller - men kunne mærke da jeg kom igang at i dag var ikke lige dagen.... følte mig voldsom tung - måske efter reaktioner på min lange torsdags tur. Korigerede derfor i programmet og løb nogle pyramide intervaller bestående af 5+6+7+8+9+8+7+6+500 meter med 45 sekunders pause imellem, det var lidt mere overskueligt i hovedet. Det hjalp dog lidt på tempoet da jeg lige kom i gang, så de sammenlagt 6 km fart blev snittet i omkring 3.07 m/km, ok pas alt taget i betragtning.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.00, 5 km (varighedsløb)
Generelt: Lige for at runde ugen af og få de sidste kilometer med løb jeg en kort rolig tur her sidst på eftermiddagen, var ok løbende. Sammenlagt er det blevet til 170 km her i ugen, jeg har fået løbet mine fart pas - dog var det ikke synderligt godt i dag.... men omvendt har min lange januar tur nok kostet lidt på overskudet. så alt i alt en ok uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar