torsdag den 21. januar 2016

Træning 20. januar 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 10.20, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Løb første pas her sidst på formiddagen efter at have sovet dejligt længe.... de 18 km blev snittet i 4.20 tempo i et uimodståelig lækkert vintervejr... sjældent set smukkere tror jeg :-) DEJLIG TUR.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 16.10, 7 km (restitution
Generelt: En kort restitutionstur inden aftensmaden, de 7 km blev løbet i et næsten lige så flot vejr som i formiddags dog med pandelampe da det så småt var ved at blive mørk. Følte mig ikke sindsygt frisk så hyg løb blot i tempo 4.38 m/km. I øvrigt kan jeg da nævne at mit næste løb bliver DM lang cross i Esbjerg sidst på måneden... har ingen forventning da jeg halter efter de fleste i terræn løb samt på tekniken, så tager det bare for sjov skyld men gir den maxs gas - også må vi se hvad det kan blive til. Målet er at komme med på 1900' 5 mands hold som tæller i vintertuneringen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar