søndag den 3. januar 2016

træning 2. januar 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 08.30, 10 km (restitution)
Generelt: Nej Nej NEJ hvor et dårligt pas.... igen lorte blæse vejr og denne gang på Mols tilmed også hundekoldt.de 10 km fik jeg dog kæmpet mig igennem, i et ikke nævneværdigt tempo. skod tur - men dejlig morgen kaffe da jeg kom hjem.
Aften
Fysisk: Kl. 19.30, 19 km(tempotur)
Generelt: Atter hjemvendt til Strandby efter nogle blæsende og kolde - men hyggelige og dejlige dage på mols her henover nytåret. Hjemme på mit dejlige bånd i garagen blev det som planlagt til ugens tempotur. Efter 4 km opvarmning hamrede jeg 10 km progressivt fra 3.15 til 2.50 m/km. Samlet blev de 10 km klokket i 31.35... hvilket rent faktisk er 3 sekunder hurtigere end min officielle PR på distancen - meeeennnnn den tæller ik helt nu det er på bånd. Men kan dog bruge det til det at jeg aldrig har løbet hurtigere på en ligende træningspas og tilmed med overskud. Så formen må være rigtig god!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar