søndag den 3. januar 2016

træning 3. januar 2016

Fysisk: Kl. 06.50, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Ugens sidste pas bød på sølle 7 km hjemme i Strandby.... dejligt at være godt med i ugen - så jeg kan "nøjes" med sådanne nemme dage ind imellem. De 7 km blev snittet i 4.24 m/km og afsluttede endnu en +200 km uge.... helt bestemt 205 km. Dette var så femte uge i træk jeg har ligget på plus 200 kilometer, hvilket har bevirket at min december månede har budt på ny rekord - nemlig 935 km. det har været hårdt og trættende til tider - men egentlig overraskende nemt, har selvfølgelig sparet på farten og har ikke løbet nogle interval træningspas.... Så det har altså været ren grundtræning. Fra og med i morgen starten jeg en ny proces i bestræbelserne på, at skal toppe formen her til april. Jeg sætter min samlede uge mængde ned til 150-160 km og  øger kun en smugle i mængden herfra frem til midt i marts. Så nu skal jeg altså til at i gang med fart træning så jeg kan få min iltoptagelse banket i vejret - så jeg kan løb rigtig stærkt når det gælder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar