torsdag den 21. januar 2016

Træning 19 januar 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 05.50, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Et yderst roligt morgenpas på båndet nede i fængslet, holdte tempoet nede for at restituere mest muligt, da jge skulle på 6 timers kursus i Kriminalforsorgs karate... samt at jeg skulle løbe tempotur til eftermiddag.
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.30, 16 km (tempotur)
Generelt: Eftermiddagens pas bød på ugens tempotur, da det var min sidste mulighed for at løbe på bånd resten af ugen. Efter 4 km progressiv opvarmning løb jeg 10 km i snit 3.09, jeg lagde ud i 3.10 tempo på de første 7 km, herefter øgede jeg farten til 3.00 på de sidste par hundrede meter. var genrelt overraskende godt løbende - hvilket jeg ikke havde forventet efter at have øvet ninja hele dagen med mine kollegaer. super trænings pas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar