torsdag den 21. januar 2016

Træning 21. januar 2016

Fysisk: Kl. 08.20, 44 km (lang LANGtur)
Fysisk: Dagens eneste pas bød på månedens ekstre lange langtur, som jeg har lagt ind i forberedelserne på Hamborg marathon.... en tur der gør drenge til mænd ;-) Startede ud fra hjemmet i Strandby og løb herefter nord på af skagensvej, efter 22 km vendte jeg om og løb samme vej hjem. ikke en speciel spændende rute da det bare var lige ud og lige ud og så lidt mere ligeud af en frossen og pletvis glat cykelsti.... bortset fra at det var virkelig koldt de første 10 km ind til solen var kommet lidt op på himlen var det generelt en fin tur i et lækkert men koldt vejr. havde lidt bøvl med mit venstre baglår som spændte lidt op, så holdte lige et par stop undervejs hvor jeg strak lidt ud... tænker måske det var fordi jeg gled lidt på de glatte cykelstier hver gang jeg havde et afsæt. de 44 km blev snittet i 4.26 m/km.

1 kommentar:

  1. Jeg ved ikke, om det i sig selv gør drenge til mænd at l'be de der ´40 km. ture. Det er nok mere den måde du vælger at løbe dem, jeg mener er ekstrem sejt for psyken. 44 km. på løbebånd eller på en ud/hjem rute, det er hardcore.

    SvarSlet