lørdag den 16. januar 2016

Træning 15. januar 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 09.00, 15 km (interval)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til morgen hjemme i det nordjyske.... båndet er som sagt gået i stykker ude i garagen så måtte derfor en tur ud i den frostklare morgen.... hvilket jeg bestemt ikke fortrød - Mega flot og lækkert løbe vejr, påtrods af at det var lidt koldt. Efter 6 km opvarmning løb jeg en serie intervaller bestående af 15 x 1 minut med 30 sekunders gående pause imellem, GPS uret var lidt upræcis men min fornemmelse siger mig at jeg løb omkring snit pp 2.55 m/km. såååån plus minus. Var generelt fint løbende.
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Aftens pas blev løbet på båndet nede i fængslet efter at jeg fik fri, startede yderst rolig ud i omkring 4.45 tempo, da min ene fod var lidt stiv og øm omkring achillesenen... men da den blev varm var der intet problem og derfro blev farten også øget op til 3.45 tempo til slut. samlet blev de 15 km snittet i 4.27 m/km. Var ok løbende og havde ingen problemer med foden efterfølgende.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar