mandag den 1. oktober 2012

Træning 1. oktober 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.00, 17 km (Varighedsløb)
Generelt: Overnattede nede i fængslet da jeg skulle på kursus på Sydfyn med afgang kl. 08.00, hvorfor jeg havde valgt at overnatte så jeg kunne nå et morgen pas uden at skulle alt for tidligt op. Morgen turen blev løbet i snit 4.17 m/km, selvom jeg havde løbet tempo sent i går aftes var benene friske nok.
Aften
Fysisk: Kl. 20.00, 13 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter at have siddet på kursus bænken hele dagen, og levet lidt for godt med stor frokost og aften buffet samt kaffe og kage i lange baner, var det vist tiltrængt med en aften tur. Det var dog lidt hårdt de første 4 - 5 kilometer da jeg løb en lille time efter at have spist. I øvrigt bliver kurset afholdt på Lunde kursus center lidt nord for Svendborg, samme sted som jeg havde 2 af mine korte skole forløb i sin tid - så det var helt sjovt at være tilbage i de samme trænings omgivelser, som jeg løb i for snart 3 år siden.... dengang var formen noget dårligere end den er i dag, hehe :-) Det blev i alt til 13 km i snit 4.16 her til aften og i alt 30 på dagen..... fin start på ugen, er allerede godt på vej mod de 160.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar