lørdag den 13. oktober 2012

Træning 13. oktober 2012

Fysisk: kl. 15.45, 12 km (VO2 max intervaller)
Generelt: Dagens interval pas blev løbet i Trige og omegn da jeg var taget ud for at besøge de gamle efter jeg stod op - skal nemlig låne deres bil på arbejde i aften, da min egen trænger til en kærlig hånd :-) opvarmede 3 km til at starte på hvorefter jeg løb 6 x 1000 meter med 2½ minuts pause imellem. løb ikke intervallerne på samme strækning, men istedet på en lang rund tur fra Trige via Ølsted, Lisbjerg og Trige igen. derfor blev intervallerne logget med lidt ustabile tider pga af et lettere kuperet terræn. tiderne blev 3.16 - 3.14 - 3.16 - 3.12 - 3.07 - 3.07, tiderne ligger markant under hvad jeg løb af ligende pas for ca 1½ - 2 mdr siden, men har heller ikke trænet dicideret Vo2 max træning siden - men istedet haft et kæmpe fokus på min mælkesyre tærskelgrænse, hvilket jeg synes har båret frugt på de længere konkurrencer. Udover i dag træner jeg dog lige et enkelt Vo2 max pas mere igen i næste uge, samt et mindre et i starten af min marathon uge, for lige at få lidt fart i kroppen igen. I morgen står den på Trænings test løb ude på Brabrand stien - hvor jeg har fået min fatter til at cykle pace samt have væske med, så det også lige kan trænes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar