fredag den 26. oktober 2012

Træning 26. oktober 2012

Fysisk: kl. 16.00, 8 km (Varighedsløb)
Generelt: Sidste træning inden Frankfurt på søndag, skulle ud og aflevere min bil på værksted i todbjerg - så det passede med 8 km retur hjem til mine forældre i Trige. Snittet for de 8 km blev 4.00, havde indlagt 5 x 100 meter stignings løb undervejs - for lige at få pulsen lidt op. Ellers er der ikke så meget at berette om den træning, andet end at jeg var fokuseret på hver eneste skridt jeg tog for, at undgå skader :-)
De sidste 5 måneder har jeg haft fuld fokus på søndagens marathon løb, og har haft det som det alt overskyggende mål.... træningen er kørte over alt forventning og jeg har ikke kunnet sætte en finger på noget som kunne have været bedre - så jeg kan med ro i sindet melde mig 100 procent klar til at gøre forsøget på de 2.29.59 i Frankfurt - Tiden som har været mit mål, siden jeg begyndte at løbe struktureret for knap 4 år siden. For at det skal lykkedes på søndag skal alt klappe 110 procent... jeg skal have en god dag, vejret skal være godt, og så skal jeg løbe fandens klogt og finde ind i en god gruppe, som kan hjælpe mig igennem. Lykkedes det íkke lykkedes det næste gang... så fordi jeg ikke kommer under er det ikke ens betydende med, at jeg bliver skuffet og går grædende hjem, min PR siger 2.36.47 og kommer der en ny af slagsen med hjem, vil det også være tilfredsstillende. Men jeg ligger ud i et tempo, som kan få mig under den magiske grænse - og så må vi se hvor langt det rækker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar