søndag den 14. oktober 2012

Træning 14. oktober 2012

Fysisk: kl. 15.30, 25 km (medium langtur inkl MP)
Generelt: Havde i dag planlagt at mødes med min fatter på Brabrand stien - hvor han skulle cykle pace for mig, samt levere væske, så dette også lige kunne blive trænet. Planen hed 5 km opvarmning efterfulgt  af 3 x 5 km i marathon tempo adskilt af 1 km rolig mellem jog, afsluttene med 3 km afjog. De 3 intervaller blev logget i henholdsvis 17.22 - 17.38 og 17.16, altså ganske langt fra mit forventet marathon pace, som gerne skulle hedde 17.45 pr 5 kilometer. vælger at skyde lidt af skylden på min fatter som bestemt ikke cyklede en særlig stabil gang pace i dag.... tror han frøs lidt og var fokuseret lidt på, bare at komme hjem i varmen, ganske forståeligt med de 10 grader og regnvejr som lå for dagen :-) men er godt tilfreds trodsalt... hellere for hurtigt end for langsomt... og havde ingen problemer med at holde tempoet, så mon ikke det nok skal gå alt sammen. det var sidste alvorlige hård trænings pas inden Frankfurt om 14 dage, har dog stadig et par interval pas på programmet og en enkelt 10 km i MP på næste søndag, så helt nemt bliver det ikke. men mængde mæssigt kommer jeg nok til at kede mig lidt eftersom den kommende uge kun byder på 80 - 90 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar