torsdag den 4. oktober 2012

Træning 4. oktober 2012

Morgen
Fysisk: kl. 06.45, 15 km (Varighedsløb)
Generelt: Efter en lidt for kort nattesøvn på hotel Comwell i Rebill bakker, stod den på 10 km morgentur som udviklede sig til 15 km. Var på kursus med arbejde og var kommet lidt sent i seng efter en god middag med lidt vin og et par glas øl - trak mig dog tilbage ved midnat, da jeg viste vækkeuret ringede tidligt. Havde på facebook haft en lille tråd kørende - hvor blandt andet Faurschou havde kommenteret, han havde været på kursus samme sted dagen for inden, og anbefalede på det kraftigste skoven og bakkerne i rebild, som værende et fantastisk læbeterræn. var dog ikke vild med tanken om at begive mig der ind  i halv mørke - da jeg med garanti ville fare vild. kunne dog ikke dy mig da jeg først kom afsted med pandelampen :-) og Jesper havde ret!!!!!!! Intet mindre end en fantastisk morgen tur i fantastisk vejr og fantastisk terræn...... Skoven fik jo m-skoven til at ryge pænt ned af rangstien på "gode løbeskove". Hvilket jo selvfølgelig også var samme årsag til at morgenturen blev lidt længere end planlagt. var bare godt løbende og jeg nød hver en meter..... det blev som sagt til i alt 15 km i snit 4.23 m/km - hvilket blev fejret med en god stor og solid morgen buffet :-)
Aften
Fysisk: Kl. 18.00, 16 km (Tærskel intervaller)
Generelt: Atter hjemme i vante omgivelser i Århus - kunne desvær ikke nå til fællestræning med 1900 knejterne da jeg først var sent hjemme fra kursus, så måtte nappe intervallerne for mig selv. det blev i alt til en serie 4000-3000-2000 meter med 2 min. pause og med progressiv hastighed, i henholdsvis 3.30, 3.20 og 3.10 tempo. Et rigtig godt interval pas og i alt 31 km på dagen.... DET KØRER PT og jeg kan få helt kuldegysninger ved tanken om, at det snart er Frankfurt tid :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar