tirsdag den 23. oktober 2012

Træning 23. oktober 2012

Fysisk: kl. 17.00, 13 km (MP intervaller)
Generelt: Så blev det tid til absolut sidste kvali pas inden Frankfurt.... havde aftalt at mødes med Nicolaj Jacobsen ude ved stadion, vi droppede fællestræningen for begge 2 at fokuser på den sidste marathon træning. Vi opvarmede 4 km i ultra langsomt tempo, hvorefter den stod på intervaller. vi valgte at løbe dem inde på stadion for at minimere skadesrisikoen - det var nemlig utrolig glat på stierne rundt om tivoli pga nedfaldne blade og vådt vejr. Jeg selv løb 3 x 2000 meter med små 2 min. pause imellem, tiderne blev 7.04 - 7.05 - 7.05, så tempoet var altså spot on i forhold til mit marathon tempo på søndag. Pacet føltes virkelig godt og jeg havde utrolig nemt ved, at holde tiderne på alle 3 intervaller..... så det tegner super super godt. Nu står den kun på ganske rolige ture ind til søndag.... så mon ikke jeg bliver som en vild løve i et bur resten af ugen - en løve som bare traver hvile løst rundt i længsel efter at komme ud og fyrer den af :-) FUCK jeg glæder mig - de sidste 5 måneders træning har bare kørt perfekt og uden nogen problemer.... så jeg føler mig virkelig i form til at indfri mit mål - et mål som startede som en drøm for knap 4 år siden!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar