torsdag den 18. oktober 2012

Træning 18. oktober 2012

Fysisk: kl. 17.00, 15 km (Vo2 max intervaller)
Generelt: Lgie som sidst jeg var til fællestræning deltog jeg kun på opvarmnignen - da resten af gruppen har Cross for øje. Jeg selv skulle træne en serie 1000 meter intervaller for lige at booste min iltoptagelse lidt her inden næste søndag - efter 5 km opvarmning løb jeg dem så inde på Århus stadion i ensom majestæt. det blev i alt til 6 styk i snit 3.07. Afjoggede til sidste 4 km i mindeparken sammen med resten af gruppe nsom jeg løb ud og fandt. Intervallerne gik rigtig godt og jeg følte faktisk en rimelig "lethed" i at holde tempoet. Formen er bare pisse god og glæder mig for sindsygt til Frankfurt.... skal for guds skyld bare undgå at blive syg eller et eller andet nu. har kun nogle enkelte marathon pace trænings pas tilbage - ellers står den bare på afslapning og nedtrapning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar