onsdag den 31. oktober 2012

Trænming 31. oktober 2012

Fysisk: kl. 18.00, 11 km (rolig varighedsløb)
Generelt: Skulle lige ud på værksted med min bil, og for at slå vente tiden ihjel havde jeg taget løbetøjet med. Det blev i alt til 11,5 km i snit 4.24 m/km. En stille og rolig tur på landevejene omkring Todbjerg - benene føltes faktisk ganske okay i dag og er i klar bedring.... Jeg er dog stadig træt og kan godt mærke at musklerne er slidte og har taget lidt skade af den voldsomme belastning et marathon løb er.
Men ok tur og dejligt at få løsnet lidt op i bentøjet... er stadig i en eller anden sejrs eufori oven på i søndags, går konstant rundt med et smil på læben og har bare total meget lyst til at gå ud og hamre videre på landevejene - i bestæbelserne på at opnå endnu flere ting. Herudover har jeg de seneste dage simpelthen fået så meget positiv respons alle vejne fra - at jeg slet ikke kan vente med at komme i gang igen. Men er opmærksom på, at jeg nok skal lade fornuften tale i øjeblikket..... så fastholder roligt løb et godt stykke tid endnu, og har herunder besluttet at resten af November kommer til, at bestå af lystbetonet træning med benenes "helbred" som første prioritet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar