tirsdag den 9. oktober 2012

Træning 9. oktober 2012

Fysisk: kl. 17.00, 17 km (tempo intervaller)
Generelt: Tog til fælles træning med 1900' knejterne i dag - dog ikke med henblik på at træne "kvaliteten" sammen med dem. Da de i dag skulle træne 1000 meter Cross-staffet-intervaller i mindeparken. så opvarmede og afjoggede blot med dem. imens de løb deres, løb jeg mit eget kvalitet omkring mindeparken. skulle efter planen løbe 3 x 3000 i marathon pace..... var dog fortsat ikke specielt frisk og formåede overhovedet ikke at ramme pace, så efter de første par kilometer, besluttede jeg bare at løbe derudaf i hårdt tempo. første 3000 meter blev løbet i 10.21 og de næste i 10.05, eftersom jeg løb hurtigere end planlagt og var ganske træt droppede jeg de sidste 3000 meter og løb i stedet et enkelt 1000 meter cross interval med de andre. så sammenlagt 7 km tempo og i alt 17 km på dagen. Godkendt dag hvor friskheden ikke var tilsteder.... og hyggeligt at være tilbage til fællestræning efter halvanden uges fravær.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar