onsdag den 17. oktober 2012

Træning 17. oktober 2012

Fysisk: kl. 16.00, 11 km (varighedsløb)
Generelt: En dejlig kort og rolig tur her midt i "nedtrapningen"... det blev i alt til 11 km på den efterhånden noget triviele tur rundt om engsøen, men længden og ikke mindst løbe underlaget er bare rigtig rigtig godt til de her mellem dage, hvor der egentlig bare skal "restitueres". Tempoet for dagens tur blev 4.10 m/km i snit. valgte bevist ikke at kigge på uret før jeg kom hjem - og må nok indrømme at jeg var noget overrasket over at jeg holdte 4.10 tempo - for benene føltes rigtig tunge, og jeg var faktisk overbevist om, at jeg havde løbet i omkring 4.30 tempo. Men erfarings mæssigt er det vist meget normalt, ikke første gang at jeg har følte mig en anelse tung imens jeg har trappet ned til marathon - så er ganske fortrøstnings fuld... er sikker på jeg er top klar og fuldt ud restitueret på næste søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar