torsdag den 11. oktober 2012

Træning 11. oktober 2012

Morgen
Fysisk: kl. 09.45, 16 km (Marathon pace intervaller)
Generelt: Opvarmede 2 kilometer hvorefter jeg løb 3 x 4000 meter i forventet marathoon tempo, altså 3.33 m/km. afsluttede til sidste med et par kilometers afjog. Intervallerne gik rigtig fint og pacert føltes ok - var dog lidt træt til at starte med da jeg løb umiddelbart efter jeg var stået op.
Eftermiddag
Fysisk: kl. 17.00, 9 km (Varighedsløb)
Generelt: løb en rolig eftermiddags tur ind omkring Risskov, det blev i alt til 9 km i snit 4.08, droppede fællestræningen i forbindelse med sponsoraften hos Adidas - da jeg ikke skulle have så mange kilometer samt det skulle foregå i et noget lavere tempo. Ellers har jeg jo her til aften været til træningsmøde/sponsor aften ude ved Adidas i Skejby..... en rigtig hyggelig aften med resten af 1900 ML / Team Adidas-InSport. Vi blev blandt andet præsenteret for den kommende forårs kollektion - hvor der lystigt bagefter blev noteret bestilings sedler. Jeg har sendt ordre afsted på singlette, t-shirts, splitshorts, en jakke, et par Adizero Adios futter, Supernova glide 5 mængde sko og et par Adizero Cadence pigsko. Bliver lækkert at få fyldt garderoben op til foråret :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar