tirsdag den 2. december 2014

Træning 1. december 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 04.45, 10 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas bød på min sædvanlige morgentur ned omkring Risskoven inden jeg skulle møde på jobs.... Benene var en smugle tunge vist alt almidelighed skyldes tidspunktet på døgnet. for bortset fra at jeg var lidt tung i røven følte jeg mig fint løbene i et voldsomt og halv koldt blæsevejr. De 10 km blev snittet i 4.59 m/km.
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 10 km (varighedsløb)
Generelt: Efter en lang lang dag hoppede jeg på båndet nede i personalehuset i fængslet. Her futtede jeg 10 km i tempo 4.08 m/km. Jeg startede stille og roligt ud i 4.30 og sluttede i 4.00. Jeg var ikek specielt godt løbene da jeg var sindsygt træt... følte mig egentlig let nok løbene, men havde nok mest af alt bare mest lyst til at hoppe i seng.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar