søndag den 7. december 2014

Træning 6. december 2014

Fysisk: Kl. 12.30, 9 km (restitution)
Generelt:  Lørdagens eneste pas blev løbet lidt over middag efter at jeg var kommet hjem fra julefrokost med kæresten og hendes arbejde. Kunne i dag kun nå et enkelt kort pas da jeg skulle møde på jobs kl 15.... hvilket i øvrigt passede mig fint da jeg havde en anelse tømmermænd efter at have drukket lidt snaps i går :-/ De 9 km blev futtet i et helt fantastisk vejr i et helt fantastisk langsomt tempo snit på 4.55 m/km. Havde egentlig planlagt at jeg ville have løbet en kort tur mere når jeg havde fri kl 22 - men under frivillig tvang endte min vagt med først at slutte kl 07 her i morges - da der var behov for ekstre nattevagter på grund af  trouble in paradise. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar