onsdag den 31. december 2014

Træning 31. december 2014

Fysisk: Kl. 09.45, 21 km (5 km tempo til 1900' Nytårs cup)
Generelt: Dagens træning var henlagt til min klub Aarhus 1900 nytårscup hvor jeg var taget ud sammen med min kæreste og mutti. Jeg skulle selv løbe 5 km turen hvor jeg samtidig skulle agere harer for Jonas Fusager som gik efter at løbe 16.15 og ny PR. Dette lykkedes til fulde og vi kom hjem i 16.11... så en succes fuld dag til ham, og ikke mindst jeg selv - altid rart at kunne hjælpe andre til noget succes. og herudover var det jo en fantastisk god og hård tempo træningstur for mig selv. samlet set bliver det til 21 km i dag da jeg inden løbet nappede en længere opvarmning. Når jeg har fri i aften kl 22 napper jeg lige de sidste 4 km restitution på bånd, inden jeg skal i bad og videre til Nytårs fest. Så kan berette om at iaften når jeg har fået spist de sidste kilometer så kommer årets tal til at hedde ikke mindre end 7107 km, hvilket er ny års rekord :-) Godt nytår der ude.... må 2015 blive endnu et godt og PR indbringende år for os alle.
7107 KM  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar