tirsdag den 9. december 2014

Træning 9. december 2014

Eftermiddag
Fysisk: Kl. 13.45, 6 km (restitution)
Generelt: Skulle hertil eftermiddag et smut på posthuset og hente en julegave. Var egentlig kommet alt alt for sent ud af sengen til at jeg kunne få løbet to trænings pas i dag (optimalt set) da jeg skulle til 1900 træning kl 17. Men droppede egentlig min "regl" om at jeg helst skal have minimum 6 timers hvile imellem to træninger - da jeg gerne lige vil have en nogenlunde høj mængde i dag. Så på dagens tur til posthuset fokuserede jeg på at holde tempo helt nede - for at spare på kræfterne. De 6 km blev snittet i 4.55 m/km og var inkl. 6 minutters pause.
Aften
Fysisk: kl. 17.15, 20 km (tempo intervaller)
Generelt: Tog heritl aften ud til træning med 1900 knejterne, hvor programmet lød på en medium langtur inkl 3 x 4km tempo intervaller plus 3 minutter til slut. Efter knap 4 km opvarmning løb vi de 3 intervaller på en rute fra Christian d. 10 vej og udaf ringvej syd til oddervej. Det første og sidste interval gik opad og det midterste tilsvarende nedaf. Jeg havde følgende tider 14.12, 13.26 og 14.13, Målet var at løbe lige stærkt på den første og sidste - så det gik altså perfekt i dag!!! Var iøvrigt ganske fint og letløbene trods lidt mave kramper til slut. Alt i alt et yderst vellykket og fedt pas i godt selskab. Formen er hvor den skal være pt og jeg har en habil grundform - mangler dog lige lidt fart. Meeeennnnn det skal nok komme :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar