onsdag den 3. december 2014

Træning 3. december 2014

Eftermiddag
Fysisk: Kl. 14.30, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev løbet hertil eftermiddag, efter at første del af dagen var blevet brugt på at ordne en helt masse ting. Løb en tur ned omkring Engsøen plus en lille sløjfe i Skejby. Det blev i alt til 13 km i tempo 4.13 m/km. Alt i alt en rigtig fin tur i et for Klaus perfekt løbevejr :-) omkring 4-5 grader og næsten ingen vind.... Det var squ nice :-)
Aften
Fysisk: Kl. 20.30, 13 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet på båndet nede i fængslet inden at jeg skulle møde på nattevagt. Havde egentlig planlagt bare at futte stille og roligt der ud af i 4.30 tempo - men var igen rigtig godt løbene hvilket jeg udnyttede til at øge farten stille og roligt undervejs så jeg sluttede i tempo 3.45 m/km. Samlet blev tempo snittet 4.11 m/km. Generelt har jeg bare været super løbene på begge pas i dag - nok faktisk den bedste trænings dag siden mit ultraløb i Grenå - måske kroppen er ved at være helt oven på igen. Ellers vil jeg da lige nævne at jeg har tilmeldt mig Hamborg marathon i dag, da jeg kunne se at der allerede var tilmeldt 13 ud af de 18000 pladser. havde ik lige spottet at de havde 30 års jubilæum næste år.... Så turde ikke lige se tiden an om jeg kom skadesfri igennem vinteren. Så nu kan man sige at min forårs sæson er ved at være faldet på plads.... Jeg ligger ud i Barcelona med ½ marathon i februar, herefter en lyn hurtig 10'er til DM midt i marts månede inden jeg slutter af i Hamborg d. 26 april med en forhåbentlig ny pr :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar