søndag den 21. december 2014

Træning 21. december 2014

Fysisk: Kl. 16.00, 11 km (restitution)
Generelt: Ugens sidste pas var en kort restitutions tur hertil eftermiddag. Kroppen var fyldt med giftstoffet alkohol efter en fremragende herre-julefrokost tur til Flensborg i går. Havde teamet op med min ven Mikkel igen i dag da han ligeledes havde tømmermænd. Vi futtede vores sædvanlige tur omkring Risskoven - hvor det for mit vedkommende blev til i alt 11 km i snit 4.38 m/km, Vi startede yderst roligt ud og øgede farten en smugle undervejs..... Jeg var faktisk rigtig godt løbene i dag - og og var spring fyldt af energi :-) passet afsluttede ugen som i alt har budt på 152 km inkl 2 fart pas, 1 teknik pas og ikkke mindst en god langtur i onsdag - hvor det jp blev til en marathon i tempo 4.22 m/km. Jeg føler mig rigtig godt løbene i øjeblikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar