torsdag den 11. december 2014

Træning 11. december 2014

Middag
Fysisk: kl. 11.00, 7 km (restitution)
Generelt: Da jeg alligevel skulle ned i midtbyen hertil middag, nappede jeg dagens første pas på båndet inde i centeret. en yderst rolig oog kort restitutionstur i tempo 4.45 m/km. Utroligt hvad sååån en tur kan gøre af gode ting for bentøjet :-)
Aften
Fysisk: Kl. 17.15, 25 km (let tempo/lang tur)
Generelt: For anden gang i denne uge havdejeg bevæget mig til 1900 træning.... sku dejligt at tiden og muligheden har været for det, det er bare fed at træne med drengene :-) Dagens program lød på 25 km i lidt hurtigere end tur tempo. hele gruppen fulgtes ad de første 7 km i et tempo omkring 4.05 - 4.10 m/km. Herefter splittede vi op i mindre grupper og resten af de 25 km blev løbet i et opskruet tempo. jeg selv lagde mig i forreste gruppen med Laust, Roos, Jakob Riis og Isager. og herfra gik det bare der ud af... resten af kilometerne blev løbet i omkring 3.40 m/km såååå cirka. det samlede snit blev 3.56. Bortset fra ondt i mavsen de sidste 10 km gik det ganske fint og jeg løb med fint overskud.... måtte dog lige slippe de sidste par kilometer da mavsen ikke var god ved mig i dag. Alt i alt en fed og god tur!!!! og virkelig et pas som gør godt for udholdenheden......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar