lørdag den 13. december 2014

Træning 13. december 2014

Middag
Fysisk: kl. 11.20, 8 km (varighedsløb)
Generelt: dagens første pas blev løbet på båndet nede i centeret, imens min kæreste var ude at købe min julegave hvor jeg selvfølgelig ikke måtte komme med... så skulle lige have slået en lille time ihjel inden vi skulle mødes. De 8 km blev snittet i 4.25 m/km, jeg startede roligt ud i 4.45 tempo og sluttede i lidt over 4.00 m/km ok pas.....
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 15.45, 10 km (restitution inkl teknik.)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet sammen med min kæreste på noget af turen. vi løb opvarmningen og afjogning sammen.... og hun fortsatte så imens jeg brugte 15 minutter på at løbe bakkesprinter/teknik på djævlebakken i Risskoven. Alt i alt en ok trænings dag med masser af restitutions kilometer krydret med lidt kæreste hygge tur og lidt styrke/teknik træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar