tirsdag den 30. december 2014

træning 29. december 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 04.35, 12 km (restitution)
Generelt: Ugens første pas blev løbet hertil "nat", skulle lige ud og løbe nogle restitutions mængde kilometer her til morgen inden at jeg skulle møde på jobs. Løb min sædvanlige morgentur ind omkring Risskoven plus en lille sløjfe inde i byen. De 12 km blev snittet i 4.40 m/km. Jeg var ganske ok løbene - og tempo snittet er trukket lidt ned af at det var mega glat og isset mange steder.
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 18 km (interval)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet her til aften efter at jeg havde fået fri fra min lange vagt. Efter en lang opvarmning på 9 km i lidt over 4.00 tempo, løb jeg en serie intervaller i tempo 3.10 m/km. Løb 3x2000 + 2x1000 alle med 2 minutters pause imellem. Jeg var ikke sindsygt godt løbene... det gik udmærket men jeg var dog ikke letløbene.... hvilket måske skyldes at tempoet nok lige var et sekund eller to for hurtigt pr.kilometer end jeg nok er i form til. meeen det gik da.... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar