søndag den 7. december 2014

træning 7. december 2014

formiddag
Fysisk: Kl. 12.45, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Løb en rolig tur her over middag på båndet nede i spjældet inden at jeg skulle møde på jobs. De 11 km blev løbet i et snit på 4.05 m/km. Alt i alt var jeg fint løbene.
Aften
Fysisk: Kl.22.10, 10 km (progressiv tempotur)
Generelt: Dagens andet pas blev ligeledes løbet på båndet nede i fængslet, umiddelbart efter at jeg havde fået fri fa jobs. lagde roligt ud i 4.15 m/km på den første kilometer hvorefter jeg øgede farten og sluttede i 3.10 m/km på den sidste. det samlede snit blev 3.40 m/km.... alt i alt var jeg super godt løbene. God afslutning på en fornuftig uge hvor det lykkedes mig at øge både mængden og kvaliteten en smugle i forhold til de sidste par uger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar