onsdag den 17. december 2014

Træning 17. december 2014

Fysisk: Kl. 11.30, 42,2 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet hertil middag nede på båndet i centeret i Aarhus. Har fastlagt mig på at jeg en gang om måneden op til Hamborg marathon vil indlægge en længere langtur i langsomt tempo i mit program.... Altså en langtur som minimum er en marathon og som i marts månede gerne skulle komme op i nærheden af 45-50 km. I dagens anledning ville jeg forsøge at se om jeg kunne futte såååån en på mit elskede bånd - hvilket jeg aldrig har gjordt tidligere, tror den længste til dato har været 37 km. Løb dagens marathon i et samlede snit på 4.22 m/km - øgede farten til omkring 4.00 på de sidste 5 km da jeg var fint løbene :-) Var faktisk ikke presset overhovedet på noget tidspunkt da jeg indtog godt med væske undervejs og spiste en halv energi bare efter et par timers løb fra Nutrixxion. Mentalt var det faktisk heller ikke så slemt at skulle trampe afsted på båndet i lidt over 3 timer..... havde noget god musik i ørene, og som jeg plejer formåede jeg, at dele turen op i nogle små bider - så det hele føles lidt mere overkommelig. Så alt i alt et rigtig vellykket pas hvor jeg var super løbene!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar