tirsdag den 23. december 2014

Træning 23. december 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.40, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil morgen inden at jeg skulle på jobs.... en ganske almindelig morgentur som så ofte før, de 11 km blev snittet i 4.24 m/km. Var ganske fint og letløbene.
Aften
Fysisk: Kl. 18.10, 20 km (tempoløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet efter arbejde og på båndet ned i personalehuset. Efter 6 km opvarmning med progressivt tempo til slut, løb jeg 2 x 5000 meter med 2 minutters pause imellem i henholdsvis snit 3.28 og 3.18 m/km. Afsluttede passet med 4 km yderst roligt afjog i 4.45 tempo. Jeg var ganske fint og letløbene.... og alt i alt en god trænings dag med god fart og mængde. I morgen løb jeg "kun" et enkelt pas fra morgenstunden af inden jeg skal ud og fejre julen sammen med familien. Glædelig jul til jer alle sammen der ud fra en godt løbene mig :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar