mandag den 15. december 2014

Træning 15. december 2014

Morgen/nat
Fysisk: Kl. 04.30, 14 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil morgen eller nat vil nogen måske nok mene - men skulle lige have hamret nogle kilometer af inden at jeg skulle på jobs. Løb en udvidet Risskov morgentur hvor jeg lagde nogle sløjfe ind hist og her for lige at få den forlænget lidt. Det blev i alt til 14 km i snit 4.23 m/km. Bortset fra at det blæste en del så var det en dejlig halv lun vinter morgen -  hvor jeg i øvrigt var ualmindelig godt og let løbene i forhold til hvad jeg plejer om morgenen på denne tid af døgnet.
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 15 km (tempotur)
Generelt: Efter at jeg havde fået fri fra jobs nappede jeg dagens andet pas på båndet nede i fængslet. hvor jeg havde selskab af min kæreste på nabo-båndet. Efter en 4 km progressiv opvarmning i snit tempo 3.56 m/km, løb jeg 8 kilometer tempotur i 3.20 fart. afsluttede med 3 km halv hurtig afjog i 4.10 tempo. Alt i alt en rigtig rigtig god trænings dag med høj mængde og en god tempo tur inklusiv...... Flere af sådanne dage - TAK!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar