søndag den 14. august 2016

Træning 14. august 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 13.00, 7 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil middag efter at jeg havde sovet dejligt længe. Kroppen var lidt tung i det efter en lang dag med mine venner i går. De 7 km blev løbet let progressivt i Trige og omegn, samlet snit blev 4.28 m/km. Var ganske ok løbende.
Aften
Fysisk: Kl. 20.35, 11 km (tempotur)
Generelt: Dagens og ugens sidste pas blev løbet i fængslet inden jeg skulle møde på nattejobs, efter 4 km opvarmning løb jeg 6 km tempo tur på bånd med progressiv fart. Samlet blev de 6 km snittet i 3.05 m/km. Var rigtig godt løbende. Alt i alt en glimrende trænings uge med nedsat mængde. samlet er det blevet til 160 km inkl mine 3 fart pas og min lange tur. I næste og de kommende 3 uger skruer jeg igen op for mængden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar