mandag den 29. august 2016

Træning 29. august 2016

Morgen
Fysisk: Kl 05.20, 15 km (restitution)
Generelt: Dagens første pas blev løbet til morgen inden jeg skulle på jobs. Løb stille og roligt og restituerede mest muligt. De 15 km blev snittet i 4.37 m/km. Var fint løbende
Eftermiddag
Fysisk: Kl. 14.15, 23 km (tempo)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet til eftermiddag efter at jeg fik fri. Det blev til ugens tempo tur.... hvilket betød 10 km tempo efter at jeg havde opvarmet ti kilometer. Tempo stykket blev løbet på bånd i snit 3.10 m/km. Alt i alt var jeg glimrende og let løbende.... og samlet set en fantastisk god start på ugen - godt på vej mod de planlagte 200 :-) 

2 kommentarer:

  1. Løber du uden stigning på båndet?

    SvarSlet
  2. jep uden stigning på bånd.... så sætter bevist tempoet 2-3 sekunder pr km hurtigere end den fart jeg "normalt" vil have trænet.

    SvarSlet