lørdag den 27. august 2016

Træning 27. august 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 06.30, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første tur blev løbet på båndet nede i spjældet. De blev til 11 rolige kilometer inden jeg skulle møde i snit 4.35 m/km. var ok løbende.
Aften
Fysisk: Kl. 21.40, 20 km (interval)
Generelt: Efter fyraften løb jeg endnu et pas på båndet nede i Horsens. Efter 8 km progressiv opvarmning løb jeg 7 x 1000 meter med 1 minuts pause imellem, løb med 3.00 fart på dem alle sammen. Tempoet føltes komfortabelt dog var benene brugte til sidst.... kan mærke at jeg begynder at ligge lige på grænsen af hvad kroppen vil være med til. Men så er det jo godt at jeg "kun" har endnu en høj mængde uge tilbage. Ellers alt i alt....et ok pas hvor jeg var nogenlunde løbende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar