tirsdag den 16. august 2016

Træning 16 august 2016

Morgen
Fysisk: Kl. 07.00, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil morgen efter jeg havde fået fri fra nattevagt. De 18 km blev snittet i et konstant tempo på bånd i 4.37 tempo. Var fint løbende.
Aften
Fysisk: Kl. 19.45, 22 km (tempo)
Generelt: Efter at have sovet det meste af dagen nede i fængslet, hoppede jeg atter på båndet inden jeg skulle på nattjans igen. Efter 10 km rolig opvarmning løb jeg 2 x 5000 meter i 3.11 tempo, tempo stykkerne var adskilt af 3 minutters pause. afsluttede med lidt roligt afjog. Var ok løbende dog var jeg lidt presset til sidst... hvilket vel også er ganske naturligt med sådan et killer pas... og en samlet mængde på omkring de 40 kilometer i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar