tirsdag den 30. august 2016

Træning 30. august 2016

Morgen
Fysisk: Kl 09.20, 21 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens første pas blev løbet hertil formiddag inden  jeg skulle på jobs. Løb en mellem lang tur i meget leet stigende tempo. Samlet blev de 21 km snittet i 4.27 m/km. Var ganske udmærket løbende.
Aften
Fysisk: Kl. 21.45, 17 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet til aften efter jeg fik fri, det blev til 17 km i et samlet snit på 4.36 m/km. Var igen ganske fint løbende. Alt i alt en super start på ugen med 38 km henholdsvis mandag og tirsdag. Hvilket også har været nødvendigt hvis jeg skal nå mine planlagte 200 km i denne uge. for onsdag har jeg nemlig en lang køretur hjem til Nordylland når jeg har fri. Så der bliver den "kun" til et enkelt træningspas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar