torsdag den 10. april 2014

Træning 10. april 2014

Formiddag
Fysisk: Kl. 11.30, 15 km (varighedsløb)
Generelt: Løb dagens første pas efter at have sovet dejligt længe, havde lidt travlt med at komme uid af døren da jeg skulle møde på arbejde i Horsens kl 14. Så turen blev futtet på tom mave og uden at have fået morgen mamse. De 15 km blev snittet i 4.14 m/km - og bragte mig forbi Havnen i Århus og langs vandet i Risskov. Jeg var ganske udemærket løbene... men kan godt mærke at kroppen er lidt brugt i øjeblikket, trænger muligvis snart til et skift i træningen eller måske bare et par uger på lavblus efter en efterhånden lang lang vinter grund trænings periode efterfulgt af hård træning op til VM halv. Håber og krydser fingre for at jeg kan holde den kørene et par uger endnu, uden formen falder alt for meget op til Lillebælt og DM halvmarathon.
Aften
Fysisk: Kl. 22.10, 11 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens andet pas blev løbet efter at have fået fri fra jobs nede i Horsens, jeg løb en tur i mørket og pandelampens skær umiddelbart efter at have fået fri, futtede en tur ned omkring bygholm sø.... var som egentlig frisk nok i benene - meeeeennnnn havde spist alt alt for meget af den gode mad jeg havde kokkereret til drengene, så det var langt fra en fornøjelse at løbe da jeg var ved at brække mig flere gange og var møj tung i mavsen :-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar