tirsdag den 29. april 2014

Træning 29 april 2014

Fysisk: Kl. 12.30, 18 km (varighedsløb)
Generelt: Dagens pas blev løbet her over middag, havde efter en lang lang arbejds weekend brug for at sove rigtig længe - hvilket jeg i den grad gjord. Stod op kl 12 hvorefter jeg kort tid efter var i futterne. Det blev en stille og rolig tur i snit 4.16 m/km omkring Egå Engsø via Risskov ind til havnen i Aarhus og derfra retur til Skejby. Lagde roligt ud da kroppen nok stadig sov lidt - men da jeg først kom i gang gik det fint - derfor blev turen løbet let progresivt og de sidste 6-7 km blev alle løbet i sub 4.00 tempo. Det var mega lækkert vejr og solen bagte ned på min blege krop.... hvilket kunne ses da jeg kom hjem - da jeg havde fået en lækker lækker singlette tan :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar