mandag den 28. april 2014

Træning 28 april 2014

Morgen
Fysisk: Kl. 05.50, 10 km (restitution)
Generelt: En stille og rolig tur på båndet inden at jeg skulle møde på jobs. Det blev til 10 km i snit 4.30 m/km. Jeg var ganske okay løbene, uden at være sidsygt frisk :-)
Aften
Fysisk: Kl. 18.15, 12 km (tempo løb)
Genrelt: Efter at jeg havde fået fri, løb jeg endnu en tur på bånd, inden bilen blev vendt mod Aarhus. startede ud med 4 km progressiv opvarmning hvorefter jeg løb 5 km tempo løb i halvmarathon pace, altså 3.15 m/km. Jeg var fint løbene.
Sidst på Aftenen
Fysisk: Kl. 22.00, 6 km (Rolig restitution)
Generelt: Løb en kort halv impulsiv tur her kl 22.00, udelukkene pga et hyggeligt selskab. tempoet passede mig perfekt, da de blot skulle være lidt rolig restitution - ren well-ness for bentøjet :-) De 6 km blev snittet i 5.11 m/km. Med dette pas har jeg netop haft min debut, hvad angår 3 trænings pas på en dag, omend de har været rolige og korte de 2 af dem. Kunne være at det var noget jeg skulle til at eksperimentere  noget mere med, om nogle måneder når jeg begynder at tænke marathon igen - det er i hvert fald en måde at få øget sin mængde på, hvor man samtidig får spredt belastningen lidt ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar